jobbar förfullt!

blommor

hallo! hoppas alla mår bra :)
för det gör jag hihi
igår uppdaterade jag inget för orkade verkligen inte och
hade inte direkt tid..
min första praodag gick jätte bra, hade fullt upp därinne i
blomster affären :) men helt okej kul var det.
jobbade från nio till tre så rätt så bra tider endå!
direkt efter hämtade mormor mig och vi gick och shoppade lite.
jag hittade lite saker (som jag lägger ut senare när jag kommer hem från
sthlm, har då en hel fredag att bara gotta mig med datorn hihi)
det blev två svarta tröjor,det röda mxfactor läppsftitet som kenza har.. typ sånt tror jag haha,
sen ett par svarta vantar. köpte även ett par vanliga svarta tights till min
kära syster som så länge velat haft sånna hihi..
men lägger upp bilder på kläderna på fredag eller torsdag.
shoppade inte direkt mkt, för hittade inte så mycket sen hade jag ont i huvudet
och var väldigt trött efter jobbet också!
menmen, jätte mysigt iallafall att gå med mormor, vi käkade också sallad på en salladsbar.
jag och mormor köpte opckså en varsin ansikts mask (HAHA JAG KÖPTE I CHOKLAD AS NAJS VAREN!)
som sagt jag tog på mig den och fyfan vad choklad den lukta, sen var den brun också..
stod på förpackningen "undvik ögon och mun" för tänkte ju jag dårå smaka på den dära choklad-
annsikts masken men sen tänkte jag att eftersom det stod så, så kanske det inte är så smart.. hehe
badade i bubbletbadet också! skit najs var det :) mysigt mysigt, bilder kommer!
idag har det gått bra på praon, jobbade 10 till 3..
nu har jag bara tagit det lugnt och myst, om ett tag blir det mat: kött! jätte gott ska det bli :)
bloggar nog mer antagligen imorgon :) om jag har lust.
hoppas alla har det bra! puss och kram lindaspjuth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0