kläder

jag köpte (eller ja, jag och jag) ju bara en jacka och två tröjor och en foundation
när jag var i marieberg sist, men hade verkligen ingen shoppinglust och inte heller lusten
att lägga upp bilder på kläderna, men nu ska kommer dom allt upp!
ska även kanske köpa ett par skor som helen köpte, till helgen blir det nog när pappa kommer hem! :)




(förlåt för att jag strök över munnen men det var ngt med lyset så det ser ut som
att jag bara hade en tand :s)


min vinterjacka som jag köpte från vero moda tror jag det var..
iallafall precis så som jag ville ha den!! (ursäkta mitt uttryk
i annsiktet hahahha!)
sen blev ljuset lite konstigt och typ blev lite prickar här och var men palla.



tyckte tröjan var snygg och hade en speciell häftig färg.. lite ovanlig typ :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0