lookoftoday!

heee
skinnjacka som kmr från veramoda.(eller heter det så? HAHA)
halsduken vet jag faktiskt inte..
vitt långt linne från gina tricot
svart kofta jc
tights jc
höga stövlar med lite klack på från dinsko.

såhär såg jag ut idag! :)
haha, förlåt för typ sämsta bilden och allt men
jag hade så j**** bråttom i morse! :o
skulle åka in med moppen till hova och blabla, ja
jag behöver inte förklara mig..
min skoldag var OK men när jag kom hem rasa allt samman
kändes det som, jag har på onsdag engelskaprov (och ja, jag kan det skapligt)
torsdag ska jag göra fysikprov som kommer gå verkligen PISS, och då menar
jag bokstavligen talat P I S S! kan verkligen nada, eftersom jag inte
är här på fredag blir det på trosdag ist.. samma med franska läxa.
blä vad jag är trött.
har duschat nu och snart ska jag käka en advocado och sen titta
på scream queens HAHA älskar det programmet<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0