mat och choklad


tog kort på min mat idag..kanske känns lite halv onormalt men jaja.

min mat bestod idag utav:
*grillad kyckling
*sallad
*pommes frites

eftersom detta inte känns jätte nyttigt så tog jag lagom med pommes frites (EJ FRITERADE!)
kyckling och mycket sallad.
försökte att få lika mycket mängd i sallad som klyckling och pommes (tyckte jag lyckades rätt så bra)
och inte ketchup till. (och ketchup kan jag allt ta när jag gör pommes hemma,men aldrig på mcdonalds)
efter rätt så onyttig mat tycker jag allt att ett lass sallad kan göra att allt ser såå mycket nyttigare ut ;)
nu är det ju så att jag inte är världens nyttigaste person och brukar inte direkt tänka så mycket på
"ah hur mkt ska jag ta av det?" "oj tog jag kanske för mycket nu?" "alldeles för fett"
SÅN ÄR JAG VERKLIGEN INTE


köpte även en av dom nya marabou chokladerna som kommit ut..
tyckte att den där "toffe walnut" lät mest lockande, men så jävla lockande var det ej när jag
smakade på det..
väldigt specieltl och konstig smak :o
trodde att det skulle vara nötter i osv (eftersom jag vekrligen älskar nötter!)
men nejnej det var det inte, var någon slags kräm och den smakade väldigt konstig.
vet faktiskt inte direkt min åskit till denna kanske "inte så god som jag trodde?" HAHA
chokladbloggning hihi

Kommentarer
Postat av: Moa

Hej där^^! Allt bra med dig? =)

Kramar från Mooa!

2009-10-21 @ 20:26:12
URL: http://moamagnussons.blogg.se/
Postat av: linda

hejsan! jo allt är bara bra med mig :)

2009-10-21 @ 20:28:56
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0