michael jackson

http://www.sf.se/filmer/film/10002930/Michael-Jacksons---This-is-it

alltså fy helvete..titta på länken ovan.. filmen med michael jackson this is it
som kommer snart på bio.
jag fick seriöst rysningar som helvete, över ryggen,armarna överallt!
fan läskigt att en sån jävla bra sångare/dansare har funnits på jorden,
men alla var ju bara så jävla elaka mot honom?
va helvete, alla hatade honom för han var pedofil?
jaha och hur många bevis finns det att han var det då?
jag har frågat mig det länge till många som säger att han är en
pedofil men då får man inget svar? jävligt onödigt att bara kalla någon
för pedofil rakt upp och ner?
visst jag vet att han var konstig.. han var inte normal det vet jag själv.
hans alla operationer och han såg förjävlig ut den sista tiden!
men jag bryr mig i helvete heller om det, utan jag bryr mig om hans MUSIK och
hans DANS som han gav till oss.. och INGEN annan verkligen INGEN annan
kommer kunna nå ut till oss på det sättet som michael jackson gjorde.
när jag säger/skriver att jag gillar michel jackson så får jag alltid frågan:
tycker du han ser bra ut?
SERIÖST. bara för att man skriver att man gillar honom måste det menas att man
tycker att han ser bra ut? NEJ FÖR HANS MUSIK OCH DANS JÄVLA STÖRDHUVVUN.
men i thriller var han fan JÄVLIGT snygg, då såg han fan bra ut. där skulle han slutat
med alla operationer.
sen också detta att han har opererat sig vit haha, so not true.
han hade en SJUKDOM. och ja, jag vet att det är sant.
hans näsa operarade han as länge och oj "näsan kommer trilla av" BLABLABLA KÄFT.
Han bestämmer la själv hur han vill se ut eller? hur han vill ha sin näsa eller?
så om ngn vill operera ex. munnen så får den inte de för alla andra eller?
nej just det, utan just michael jackson.
HANS LIV, HANS VAL
man vill väll själv bestämma hur man vill se ut eller? inte någon annans jävla åskit.
jag blir så jävla förbannad på vissa.
pedofil eller inte, konstig eller inte FORTFARANDE THE KING OF POP OCH KOMMER ALLTID VARA DET.
så vidare någon vill det eller inte.
så dom som har något dåligt att säga om michael jackson till mig, knip istället,
jävla trött på allt folk som alltid ska säga något så fort jag säger något om michael jackson.
endel säger "jag gillar honom inte som han var och hur han såg ut, men jag respekterade hans musik."
WORD.
så var tvungen att skriva av mig lite för fick det på hjärnan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0