mina favorit jeans!



i know, i know!! bilden är as dålig fixad/gjord.. men jag har gjort den på
snygga paint ;) sitter inte vid mitt ps så ofta längre, för ps finns på
min bärbara dator och jag sitter på den stationära just nu.. så gjorde mig en
en bild, klippte och hade mig och det fick bli som det blev..
men till saken:
detta är mina absoluta favorit jeans som jag har köpt från gina tricot för ett tag sedan.
tycker dom är jätte snygga, bekväma och är tajta som jag vill ha jeans!
värsta av allt är att jag nyss drog sönder knappet som satt på byxan där man knäpper :(
(haha hårdhänt som jag är!!) så lyckades dra av den när jag skulle ta av byxorna.. smara jag.
och man kan inte sy fast den igen :( men jag ska fan fortsätta använda dom endå, finns andra
sätt att hålla ihop dom sörni! :D men ja, gina brukar väll inte ha så MEGA bra kvalité på sina
jeans, MEN SNYGGA ÄR DOM IALLAFALL! :)

Kommentarer
Postat av: Hihi

du har sån sjukt nice tight kropp ;D

*runka till*

2009-10-23 @ 21:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0