nickelback.

jag har suttit här och kollat runt lite på klipp av nickelback när dom
har live-uppträdande och så slog mig tanken "fan va bra chad är live!"
alltså ja han som sjunger i nickelback!
jag tycker han har en GRYM röst, jag faller för sånna som har en väldigt
mäktig röst och som verkligen vågar använda den på riktiga sätt! HAHA
sen att det ligger en hes stämma i också fy helvete får rysningar av sånt!
killar som sjunger sjukt bra och har hes röst= HETT!
här har vi ett ex på live uppträdande med nickelback och chad kroeger live<3
(lägg märke till han i cowboy-hatten han är chris dughtry SJUKT bra han med!)



jag tänkte även ge er 2 styckna skit bra låtar med chris daughtry (som är med här ovan i nickelbacks live uppträdande) den första heter: it's not over sjukt bra låt tycker jag! och den andra är chrased också äckligt bra låt






nickelback


chris daughtry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0