ONSDAGEN



idag gick det bra.. bara otroligt lång dag, fullspäckat schema osv.. men det funkar väll.
hade ett engelskaprov idag som var rätt så långt men banne mig fick MVG! :)
blev skit glad!! (nu är det bara fysikprovet imorgon då gaaah)
kom hem och har pluggat fysik fast gick inte så bra för mormor kom ner från sthlm :)
hon ska ju bo här över helgen när vi ska bort.. haha
så det blev snack hela tiden i köket där jag övade så fick inte in så mycket..
men funderar på att strax sätta mig igen och titta igenom lite snabbt hihi måste vara säker.
fast jaja provet får gå som det gå imorgon! g som g, vg som vg, mvg som mvg blablabla
imorgon är det sista dagen jag går i skolan.. eller ja för veckan.
sen hela nästa vecka blir det ingen skola heller.. fyfan vad najs med prao nu alltså, speciellt i sthlm.
kom hem och upptäckte en förfärlig sak..xd HAHA
ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0