ONTIMAGEN


OH MY FUCKING GOOD. jag har så jävla ont i min mage!
eftersom jag är hemma,inte har något att göra och så, så häver
jag såklart i mig massa cocacola sen två rader av marabou!! (det var
fan mellan rum mellan dom två raderna, så det så!!)
OCH NU TROR JAG ATT JAG SKA DÖ..gräver min grav..
neh skämta bara, men jag har fruktansvärt ont i magen :o
fan vad onödiga saker jag skriver om..
och fan vad tråkigt jag har det!
planerna inför imorgon dumpades, dom ligger ute i min soptunna:(
BUHU -.-
imorgon måste det hända något annars vet jag inte vad jag gör!!
får se vad det blir,bloggar la mer imorgon!
funderar på att sova nu för jag har det så jävla tråkigt.
bye bye (baj baj) HAHA!

Kommentarer
Postat av: diiino ffetahagiiic '

hahaha 2 rader är ju inte ens mkt din fjant ! ;<

2009-10-05 @ 19:37:05
Postat av: linda

äre ju!! om man äter dom riktigt snabbt och dricker cocacola till då jävlar asså :D HAHA

2009-10-05 @ 20:52:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0