prao i stockholm!

ja, på söndagen drog jag ju till stockholm igen då :)
bodde hos mormor från söndag till torsdag.
praoade hos Gunilla i blomsteraffären, gick jätte bra!
fick pyssla och lite så..mysigt var det.
här kommer det lite bilder från när jag var där.. haha

såhär såg jag ut innan jag åkte.. fast sen sket jag i skorna.
men ialf:
-linne från gina tricot
-tröja från cubus
-jenastights från gina tricot
-skinnjacka från vera moda (elr äre vero moda?)
-skor från anthon köpt i danmark.




tittade tv när jag kom fram, och självklart käkade jag maltesers!
så jävla goda är dom! muuums, och nu är alla slut :( från brika båten köpte
jag den stora påsen..



såhär såg jag ut första dagen.. tog inte kort varje morgon men..jag hade
tid över. (inte världes bästa bild heller men det får duga!)
-tröja från bik bok
-linne från ginatricot
-jeans från cheap monday


när jag och mormor shoppade köpte vi en varsin ansiktsmask!
min till höger som var i choklad.
as najs var den! hur häftig som helst.
köpte den på åhlens för endast 20 kronor!


köpte ett rött läppstift från maxfactor nummer: 820 tror jag det var..
kostade 125kr och köpte den på hm.. finns på fler ställen också såklart!
(bilden blev bajs men orkar inte fixa till den)



resten utav det jag shoppade (eller ja, bara 3 saker till) kommer senare uppladdat.. dom bilderna
jag tog blev inte alls bra, mörka och konstiga så tar om dom snart! vet inte när men..



sen efter första jobbardagen och shoppingen tog jag mig ett mysigt bad! 


väntan på att den ska fyllas med vatten..


härligt,härligt,härligt!



mysigt som bare den! hahaha


tralala



jävla skumm ialf..
och en bild på min hand efter chokladmasken <3 HAHA


mys!

inga mer bilder direkt från stockholm! men skönt har det varit att komma
ifrån hova oså.. haft det jätte trevligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0