så här såg jag ut idag


kofta: cubus (nyinköpt,syns inte såväl)
linne: ginatricot
byxor: cheap monday


det var min klädsel för idag.
skolan gick förövrigt bra, fast väldigt lång dag och vääldigt, vääldigt korta raster!
men det är bara att bita ihop.
har övat prov och läxor idag så just nu är min hjärna ute på lite semster ;) till typ
usa eller något.. haha nej men nu går det ej att mata in ngt mer där iallafall när det gäller
prov och läxor. usch jobbigt!
torsdag imorgon, sen fredag! börjar närma oss helg och höstlov..so nice, so nice!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fint :)

Älskar jeans som sitter tight nere vid fötterna, och min personliga åsikt är att det ser mycket bättre ut också :)

kram

2009-10-21 @ 20:30:42
URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: Anonym

tack! :)

jo håller verkligen med dig! :) kram

2009-10-21 @ 20:49:10
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0