scream queens



HAHA någon annan är jag som sett detta program?
så jävla bra tycker jag det är! :)
handlar om dessa tjejer som tävlar om att få en roll i skräckfilmen "saw 6"
haha för det mesta känner väll alla till saw-filmerna right?..
iallafall, dom får olika utmaningar som skådespelerska i en skräckfilm
och det är så sjukt kul att sitta och titta när dom försöker leverera deras
bästa skräckfejs... HAHAHA hon som sitter ner längst till vänster.. HAHA så jävla
klockren, världens jävla bitch är hon.. fyfan och sämst är hon typ också!
kolla så får ni ett gott skratt :)
det igår idag (måndag) klockan 21.20 på mtv :) ni kan la antaligen titta på mtv sidan också
kan jag gissa.. haha sänds på lördagar också, har dock inte koll på vilken tid..
men jag brukar titta på måndagar!
SJUKT KUL ÄR DET.
ska snart titta på det :) ha det pusslinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0