sitter i stockholm nu!

god kväll!
nu har jag haft typ sämst uppdatering under helgen men som sagt,
fredagen drog jag och familjen till stockholm och så åkte vi birka paradise
(alltså en stor båt som man övernattar i och typ blabla för ni som inte vet!)
var helt okej kul! firade gunilla som fyllde 50 år + att det var fler familjer med :)
sen hem på lördagen, firade amanda med tjejorna, gjorde jätte god mat, snackade osv..
sen idag (söndag) drog jag upp till stocholm igen med mormor :)
så nu sitter jag här och är ny duschad typ! ska strax föna håret.
imorgon börjar min första prao dag.. ska väll gå bra hoppas jag!
även hinna med att schoppa någon dag nu i veckan.
kommer försöka hålla uppdateringen!
see u later.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0