snart drar vi!

hejsan :)
nu ska jag strax in och duscha sen efter det ska jag fixa iordning mig!
ser förjävlig ut just nu.. usch blä och fy.
igår var filmen bra tycker jag allt :) go film som fan..
jaja kommer inte kunna blogga nu på hela helgen typ, men när jag kommer
tillbaka igen så kommer det komma lite bilder och så!
hoppas alla får en bra helg.
puss linda

music
mycket musik lär det bli till stockholm!
tänkte gå igenom vad jag har för slags artister/grupper på min mobil,
vissa kan vara oseriösa HAHA

ACDC
beyonce ft sean paul
beyoncé
back eyed peas
breaking benjamin
britney spears
bullet for my valentine
chris daughtry
ciara
dead by april
florida
hinder
holy valance
hot rod ft. tila tequila
imogen heap
jennifer lopez
katy perry
kelly clarkson
lady gaga
madonna
micheal jackson
natascha bedingfield
nickelback<3
paramore
red hot chili peppers
renegade five
rhianna
robert pattinson <3
ruslana
shakira
slipknot
T.I ft justin timberlake
takida
the black ghosts
the veronicas
three days grace<3
tila tequila
volbeat

detta är alla artister/grupper jag har.. har inte direkt laddat in så många
på mobilen men blir alltid att jag aldrig orkar eller hinner.. men ialf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0