tack och lov det är lov!

skönt med helg och framförallt: LOV!
ska bli skit gött att få vara ledig nu i en vecka.
ikväll drar jag in till hova med amanda.
imorgon ska jag shoppa sen på kvällen? jaja vi får se!
även missar jag idol ikväll och det är ju rock tema som jag missar :(
och rock som är BÄST ju! jaja :) undra hur rabhi och eddie kommer låta till rock? xD HAHA
sorry men kommer nog låta förjävligt..usch blä och fy!



från vänster: Linn jag och Ronja :) i somras, glömmer aldrig den natten!
KOKHETT I VATTNET! omfg säger jag bara! saknar sommaren..


Kommentarer
Postat av: Hihi

*runk runk runk*

2009-10-23 @ 21:24:37
Postat av: Anonym

hahaha omg mogetxD

2009-10-24 @ 09:56:05
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0