torsdag



rätt så nytt skärp som jag köpte för ett tag sen fast har inte lagt ut det
på internet! :) 
ett svart skärp med nitar på 149kr från lindex.. priset är jag dock inte säker
på men över 100lappen kostade den iallafall!
jag ska också ge ett tips om hårinpackningen som är här ovanför mig garniers
frucits och gud så bra min är! tyvärr är den slut nu för jag drogade den ju typ i mitt hår..!
håret blir lite mer glansigt, man får mindre tovor OCH SJUKT LENT BLIR DET!
smörj extra längst ner på topparna av håret för efteråt blir dom jätte lena och fina!
någon mer kanske har testat den hårinpackningen och inte håller med mig..
men för mig var det så iallafall.


till hur min dag har varit..:
var jätte bra, gick i skolan kortaste dagen idag så härligt det!
imorgon är det fredag som givetvis ska bli SKIT skönt, och helg och höstlov
och allt sånt dära! :D men det är en annan sak när man går i skolan..
fredagar i skolan=JOBBIGT!
har massa jobbiga och tråkiga lekitioner imorgon som jag vill gå på,
men så är det! har hemkunskap i 80 minuter och då lagar man INTE mat utan
man få sitta och lyssna om hur man hanterar ekonomi och skit :o
kanske är bra till en viss del men 80minuter i sträck? nejtack
hoppas vi får laga något imorgon iallafall!
kollar på franskan på en film som heter taxi, eller ja taxi 3 och SYLVESTER STALLONE var med där!
omfg trodde jag skulle svimma av :O herregud han kan ju flytande franska!!
älskar sylvester<3  så det blev jag jätte paff, men även jätte glad över att han va med där ;)
annars idag har jag käkat mat blev: ris,sallad och kött och jag har inte tagit kort på min mat idag,
HAHAHA! uppdaterar nog mer sen om jag har något att blogga om.
ha det så bra sålänge! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0