video blogg?? hmmm...

ja som sagt, videoblogg..jag är inte speciellt duktig eller tycker om det
för jag känner mig så konstig att bara sitta där och snacka med kameran
(åh whannabe kenza jag är, men håller med henne sjukt mycket när det angår sånt!
har tyckt så innan också :D
)
jag filmade mig själv förut när jag kom hem från skolan.. jag ser förjävlig ut om jag ska vara ärlig..
HAHA precis åkt moppe så håret är ruffsigt fast jag satte upp det i en failtoffs sen så halva
mitt smink var borta.. men jag provade och jag failade.. och då menar jag verkligen F A I L A D E
för det första när jag ska berätta om min dag så berättar jag bara negativia saker förut typ en sak..
sen när jag ska gå så såklart ramlar jag på mitt guitar hero som ligger nere på mitt golv
(tänkte spela det men sen blev det inte så, så la jag det bara kvar på golvet, orkade inte lyfta upp
det i hyllan)  HAHA så ett fint fall i slutet (y)
det är ngt med film inspelningar och mig alltså!!!
vet dock inte om jag vågar lägga upp den här...?

HAHA GAMMAL
måste erkänna att detta är en väldigt gammal bild.. precis fått kamera
och jag suger på att ta bilder.. HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0