att jag saknar grekland?!


jag och helen när vi badade i det härliga vattnet i grekland år 2007!
har inte varit utomlands sen dess ;( men fan vad jag vill åka nu innan
vintern eller?! har lust att säga till pappa att vi drar över julafton,skönt
för lite omväxling ibland må jag säga.
ni skulle sett vattnet! fyfan vad härligt det var, man kunde dyka ner
och så fanns det fullt med vackra fiskar att se på.
också när man drog fötterna genom sanden/gruset som var botten alltså
så kom det massa fiskar samlandes runt än för man tog upp mat åt dom
liksom! jätte kul var det att ha typ över 10-20 fiskar runt sig!
iallafall, idag var jag med bara på morgonen, engelska & gympa, blev
sedan yr och fick åka hem.. har varit typ frusen av mig hela dagen och ibland
kokhet, men ingen svinis tror jag inte?! känner mig bättre nu och imorgon
blir det nog skola får jag hoppas på, för vill helst inte missa så mycket.
inte bloggat så mycket idag, kommer väll något mer inlägg sen!
nu ska jag dricka smooti (skiter i hur det stavas, stavar som jag vill ;))
sen också dippa grönsaker dvs morötter,gurka osv i dipp!
härligt måndagsmys med syster helt enkelt, cocacola ska jag ha också!
love linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

den där bilden ser så enormt härlig ut! (=

2009-09-20 @ 19:42:44
URL: http://ronjajohanssonn.blogg.se/
Postat av: rosina

saknar er <3

2009-09-27 @ 00:23:38
Postat av: Anonym

saknar dig med rosna! :(<3

och tack ronja! :D<3

2009-10-01 @ 18:34:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0