dålig uppdatering

hejsan! :)
ursäka för dålig uppdatering, men har verkligen inte orkat..
visste inte riktigt vad jag skulle skriva direkt här men aja.
igår var jag hos taube med folk.
det var la rätt så trevligt..
somnade runt fyra med sara brevid mig, och vi vaknade vid tio
(inte självmant, utan ställde klockat) otroligtvis kom vi upp och
till ens förvåning var jag rätt så pigg endå! men just nu känner
jag mig väldigt trött.. jag har bara tagit det lugnt idag och checkat
runt på lite allt möjligt på datorn.
och kommit på hur mycket jag älskar kenzas blogg!! så himla härlig är den.
hon är sig själv osv.. verkligen stort plus till henne, hon är min favoritbloggare
kan jag ju verkligen påstå!
jaja, har suttit idag och funderat också på vad jag vill gå för linje..
j a g  ä r  r ä d d !!!! JAG VET INTE VAD JAG SKA VÄLJA FÖR NÅGOT?!
jag är 15 år och ska bestämma vad jag vill bli resten av mitt liv typ?
eller ja, visst kan man byta men hur kul är det att byta jobb/utblidningar hela tiden eller?
jaja, jag har funderat på att gå frisör linjen, venne om jag har betyg till att räcka till det..
plus hur jävla hårt arbete det kmr bli när man går på den utbliningen.. men ah
vill få lite information om det alltså hur det är osv..
vill flytta också isf, vill inte gå på vadsbo heller.
finns inte frisörlinje i vadsbo, utan i skövde som närmas tror jag? och jag orkar inte
pendla (stavas/heter det så?) mellan hova, skövde, hova, skövde hela tiden.
kmr ju fan komma hem as sent på dagarna och man ska käka mat och öva på alla prov
och skit? nejnej, då flyttar jag isf men fan inte själv iallafall.
jag och amanda har snackat lite oim det faktiskt :) och jag är väldigt sugen på det!!
får se om det blir ngt med det! hare


hee
kenza, min favorit bloggare!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Kenza är bra och otroligt snygg!

2009-09-20 @ 17:36:59
URL: http://amandakylen.blogg.se/
Postat av: HELEN

Hon är min FAVORIT MED!!! :D

2009-09-23 @ 10:16:28
URL: http://dirtyyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0