ehe dålig uppdatering

har man tråkig så har man?  kallt ute, spöregn osv.  äsch skiter la vi i
johanna et moi! :)




hejsan! riktigt dålig uppdatering jag vet, men idag vet jag inte..
har liksom inte bara orkat blogga eller något sånt! men så kan det vara.
orka bry sig inte direkt många som är inne på bloggen men endå :) ni som är inne på den,
puss till er :D
ehm min dag har inte varit så mega rolig men endå har jag varit på jätte bara humör må jag säga!
igår var jag på jätte dåligt humör och klagde på allt.. vet inte var det var men jaja whatever.
tillbaka till idag: gick lång dag. halv fyra, visst jag tycker det är långt! inga driekt långa raster
och vi hade 80 minuter kemi i sträck, bläblä! sen hade vi so 40 min sen 15min rast sen so 40 min
igen.. och vi tjatar om danmark, danmark,danmark. eller jo i och försig så tjatar vi om det i alla
jävla ämnen. redovisade på engelska idag om kända personer från danmark. jag snackade om
jävla h.c andersen som jag är så trött på nu! herregud säger jag bara. men så kan det vara.
för övrigt hade vi också svenska i en minut, hade skitläsförståelse som jag tror jag kmr få skit dåligt
på och så för gick piss men aha tar igen det ok?!
har bara varit hemma idag och käkat mat (haha) datorn ofc och sen har jag duschat.
imorgon blir det en härlig dag! slutar redan fem över fyra! like that. pappa ska kanske hämta mig
på hans motorcykel också, like that more. härligt alltså.
sen är det fredag och förövrigt brukar den dagen suga^^ men bara att hålla i men
dah är ju fan fest då ju?! BILDER LÄR KOMMA! taggad är jag.
taggad på fest
taggad på danmark
it's going to be a crazy helg HAHA duktig jag e. et crazy vecka in denmark!
pusspuss från moi.

Kommentarer
Postat av: Hihi

fyan va heta ;D~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

*runka som fan*

2009-09-22 @ 13:57:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0