HEJ!

hej, eller ah.. skriver alltid hej på varje inlägg men jaja! :)
idag var det skolfoto, blev inte så jätte nöjd, hann se bilderna snabbt
men ajaa, det får bli som det blir!
efter det så slutade vi vid lite över två, mamma stod och väntade på mig.
åkte och hämta helen i mstad och jag käkade på donken också :D (hehe)
sen åkte vi till skövde.
där köpte jag ett par nya höstskor, det där läppglanset (ni vet isadora pump'in som
gör att läpparna blir större, jag la ju ut den på bloggen)
en skit snygg kofta och sen puder! :D (lovar att det kommer bilder på skorna och koftan
imorogn eller något, har inte tid nu) kom hem rätt sent, så nu har jag duschat
och ska strax föna håret!! skulle egentligen öva på kemin som vi har prov i snart,
men sket i det idag, ORKAR VERKLIGEN INTE! jajajajajjaaaaaaaa
imorgon kmr jag ladda upp bilder på bloggen för vi ska ta "niornas kort" där dårå
bara vi nior (dom bästa på hela skolan) ska ta kort!! man får även klä ut sig.
jag, johannorna,linn och amanda vet precis hur vi ska se ut :D avslöjar inget, ni får
se imorgon på bilderna! :D HAHA
nu ska jag föna håret, ta något att käka, lägga mig och titta tv sen ska jag sova.
alla hare bra puss linda

hheee
lite ooold bilder här vaaa! :) ajaa
btw, har min vanliga hårfärg där.
funderar på att bleka ljusa slingor igen? men vet inte?
FÅR SE.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0