HEJSAN GE MIG FREDAG


öjöj råkar visa lite av bh:n. sket jag i det. yes

idag var det inte alls lång dag!
as chill, pappa hämtade mig på motorcykeln från hova.
fick lite nackont för jävlar när han gasar på vad man måste trycka emot
med huvudet annars flyger fan allt av känns det som xD HAHA
jaja iallafall, har käkat en macka precis för var så JÄVLA hungrig.
tränade franska också. kan det typ ialf. gött
om ngn timme blir det mat sen ska jag duscha och fixa ltie inför imorgon.
kom in på musikskolan också! YES.
så har musiklekition imorgon.. hihi
imorgon tror jag dagen kmr gå förövrigt jävligt trögt -.-
men senare blir det hem och fixa sig sen blir det party! taggad!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0