hiss och diss


dags för min hiss och diss lista nu, har ändåså ingenting annat för mig
denna tråkiga men endå mysiga lördagskväll.

hiss
absolut till festen som var igår! hade det jätte kul med för det mesta alla och
alla (nästan) verkade vara på superhumör, det gör mig så glad! :D
danmarks resan på tisdag, fyfan vad det kommer äga!

diss
okej, jag är en sådan person som liksom typ hatar fotboll och hatar att
spela/titta och allt. men förut när jag käkade kräftor med min familj
käkade vi det inne i tv:n och då tittade vi på fotbollen mellan sverige och vilka
det nu fan var, seriöst zlatan?! HAN FÅR EN DISS. omg han är så jävla töntig.
höll på och garva ihjäl mig när han höll på och överdrev hela tiden?!
råkade få en boll i huvudet, bara ramlade ner och OJ OJ vad ont det gjorde.
WOW SOM OM HAN INTE FÅTT DET NÅGON GÅNG INNAN HAN SPELAT ELLER?!
okej jag hatar inte zlatan, det kanske inte ser ut som det men ah stör mig
bara på honom.
ojoj nu blev det väldigt långt och komplicerat men wtf måste ju förklara bra.
en diss till den som snattade massa skit igår.den borde typ bajsa ner sig elr ngt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0