hiss och diss

hehehe
jaaa ni tänkte göra en hiss och diss här va! :) dålig uppdatering så wtf.

hiss
min moppe, jag ska hissa min moppe!! och jo varför, det ska jag säga er jag kom på igår och idag
hur smidig den är egentligen! och jag har tänkt att jag inte alls använt den mycket i sommar
typ när jag åkt någonstans, bara några ggr in till hova men inget mer!
lite tragiskt endå :( hade ju kunnat använt den mycket mer?
men det får iallafall en hiss, min älskade snygga moppe som bara är min min min min! :D


diss
folk som är avendsjuka, herregud. sånt är så himla tråkigt tycker jag.
går på folk när dom blir avendsjuka att den gör något eller så.
very very very sad.
och tänker INTE berätta för någon vad jag menar med detta :) min lilla
egna hemlighet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0