kicks!

ni alla som hört talas om kicks (vilket det flesta känner till,tror jag?)
ni vet smink,hår,kropp,annskits butik osv va? :)
var inne och tittade på deras sida och såg lite saker som jag gärna skulle vilja köpa!
ex, jag skulle vilja få lite större läppar, skulle ALDRIG kunna trycka in botox eller silikon
i dom, för det är så otroligt jävla fult, utan bara lite större och även naturligare läppar.
hittade då ett lipgloss som möjligtvis förstorade läpparna!
glosset heter Citylips, IsaDora Pump n’ Plump, riktigt lust att köpa det!

gloss
här har vi då glosset! :)
såhär beskrivs det:
Plumping

Ju större desto bättre. Istället för läppinjektioner finns gloss som gör att läpparna sväller och blir synligt större. Så kallade plumpers innehåller ofta ingredienser som peppar och kanel som ökar blodcirkulationen i läpparna och gör att de sväller. Se upp om du är känslig. Det kan bränna till ganska ordentligt - helt ofarligt förstås!

låter la gött eller?:D enkelt, och det där glosset går väll inte på så mycket kan jag ana?! ni som vill få lite större läppar då och då kan ju testa detta..har ju själv inte testat det så har ingen egen åsikt, annars hade jag kommit med den!

nästa produkt på kicks var massa hårprodukter som jag hittade, jag gör nästan aldrig ngt med mitt hår, men det
tar ju så sjukt lång tid! men endå, jag skulle vilja ha massa olika hårprodukter så man kan fixa håret!

här har vi dårå någr av alla dessa produkter.
hehe jag ringade in den jag har! sån där volym, har inte använt den
ett piss typ kan jag lova, fick den i julas, många av er har la sett den på
reklam när hon får sånt jävla mega puffigt hår? yeah right..den är inte bra, men
inte heller dålig, visst får man lite fluff men fan inte så mycket som det är på reklamen.
fast ja, det är reklam? vad kan man förvänta sig? typ tio ggr sämre eller något, men
reklam är ju reklam, alltid överdrivet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0