lindas olika hårfärger


ursäkta bilden över ett år sedan.
men iallafall, saknar denna hårfärg så otroligt mycket!! det är min
riktiga hårfärg..vill gärna ha det guldbruna draget i håret igen!
(ej photoshopad)



här är mitt hår som ljusast, gjorde ljusa slingor första gången i semptember
(som jag minns rätt elr så är jag ute och cyklar) förra året, sen gick dom ur
jätte mycket under julen osv.. så gjorde en gång till i mars har jag för mig?
så blev det såhär ljust.. vetinte om jag passade så bra i det? jaja
(ej photoshopad)


såhär var det som mörkast.. när jag hade tonat det, den mörka färgen har
blivit lite ljusare (har blekts i solen) förut när jag jämnförde med linn wedin alltså,
så hade jag mörkare hår än henne och hon har jätte mörkt.. nu när vi jämnför
så har jag ljusare brun färg än henne.. visst trivs jag med det,
men saknar mitt guldbruna hårsvall!
(ej photoshopad)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0