saker jag vill ha till höst!

ååh, endå blir det lite mysigt iallafall att hösten kommer?!
visst vill jag ha kvar massa värme,bad,grillkvällar och en snygg bränna
men vafan come on, tänk lite sådär blåsigt och mellan kyligt? ha feta
koftor på sig och bara ta det lugnt.
jag tycker hösten är den mysigaste vädret eller vad man ska säga på hela året!
här kommer det saker som jag aboslut vill ha nu till hösten!:

1. massor av mega mysiga koftor! härligt som tusan ju när man är lite frusen.
2.ett par riktigt coola och snygga skor till fest med nitar! sjukt snyggt tkr jag med nitar,
är verkligen för det just nu känner jag.
3.pälsjacka! så otroligt jävla sköna och snygga! fast det ska inte vara av riktig päls, usch så hemskt!
provde en jätte snygg pälsjacka i danmark med amanda, gah vi ville ha dom..
4.en fet stor jävla väska alltså! speciellt nu till skolan.
5.nu syns ju inte bilden men ett par skitsnygga höga höst stövlar med nitar på! mamma har köpt
ett par som jag fick låna nyss (också med lite klack på) och dom passar mig som smäcken i foten!!
får låna dom någon mer gång får jag hoppas, ska även köpa ett par själv också.
6.massa snygga smycken, har aldrig varit mycket för smycken men när det väl kommer till sak
så är det jätte snyggt med ett stort armband som man har runt handleden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0