söndag söndag söööndag



bilden är 2 år gammal! haha jag och syster som tog lite kort med varandra..
idag har jag inte varit så blogg sugen har typ inte varit det i överhuvudtaget dom sista
dagarna.. vet inte varför men vet inte direkt vad jag ska skriva om osv. men endå..
har ju inte direkt något roligt eller "vettigt" att skriva om men skriver lite även fast jag
inte direkt har något att blogga om haha..
igår tog jag det som sagt var bara lugnt! var lite småsugen på att hitta på något men
tänkte, äsch blir bara hemma och ta det lugnt.. så, så fick det bli!
juste kan berätta en kanske lite intressant sak. det brukar/händer att det spökar här ibland.
visst endel tror itne på spöken men jag gör det för jag varit med om vissa saker.
ex för typ 2 år sen ungefär på mitt sommarlov så vaknade jag (jag var den enda inne, helen sov
hos simon, mamma och pappa var ute, dom liskom käkar frukost vid åtta eller något.)
så går jag in i köket och mitt under bordet så står ett mjölk paket där, tänkte det har la ramlat ner
men den var full.. liskom ett glas var kanske tagit ur den. och den stod upp, inget hade runnit ur,
frågan är hur den kom ner dit och hur? frågade mamma och pappa om dom hade gjort det men dom
fatta inget.. hade inte gjort något eller wierd :o
iallafall till saken: i torsdags så vaknade helen klockan 2 på natten av att rakt upp och ner startade hennes
dator? visst sånt kan la hända men endå, hon hade liskom dragit ur sladden coh sätt i den igen, och då
är det ju verkligen avstängd :o men hon somna om.
och natt vaknade jag av någon anledning, vet inte varför men.. och så tänkte jag: tänk om klockan är
2 på natten :o så tittade jag på klockan och hon var tio i två.. läskigt! HAHA blev rädd men somnade om.
jaja idag har jag inte gjort något alls.. bara taigt det lugnt och ikväll kmr inte kunna somna på as länge.
aja whatever that's life.
kanske mer blogga sen. pusshejj lindaspjuth

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0