uppdatering i skolan

sry för typ sämsta uppdatering men har typ inte hunnit med
så mycket men endå, har inte haft speciellt ork till det.
igår kopplade jag typ bara bort hela världen för mådde inte så bra,
har känt mig hängig hela veckan, men jag och helen åkte in och köpte
gottigotti och hyrde film "hannah montana the movie"  aja stavning?
ialf, hihi ville se den, och den var la OK:)
igår fyllde johanna år också grattis till henne <3
har bild just nu och våran bildlärare är ju som hon är, så
jag stack till biblioteket och tittar runt lite på datorn.
aja back to class nu!! HAHAHAH uppdatering kmr kanske senare
närjag kmr hem för jag ska plugga sjukt mkt idag.
kemiprov om en vecka,kan inte ett piss.
PUSS lindaa

Kommentarer
Postat av: johanna

HAHA irina <3

2009-09-23 @ 17:22:56
URL: http://entities.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0