-.-



...............ja precis jag just nu. sliten och ser ut som ett bomdnedslag.
jaja jag har varit ute och gått lite och sedan suttit lite i solen,
måste ju vara ute lite iallafall. funderar på att pallra mig till skolan imorgon
iallafall, har engelska prov som jag GÄRNA vill få gjort, för nu är det så jävla
mycket med nationella prov, vanliga prov, läxor osv så det är så jobbigt
att missa och sedan måste man ta igen det. fast jag är inte alls pigg på
att gå, hatar att sitta och titta ner i bänken och snora som tusan aja.
avundsjuk på min syster är jag också som imorgon drar till sthlm och sedan
åker med en stor partybåt med becka och david !! men hoppas dom får det
roligt iallafall eller ja hoppas och hoppas det får dom.
så jag hoppas att någonting roligt händer till helgen. min födelsedag ialf
eller jag menar världens bästa dag ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0