16

igår blev det ingen bloggning på min födelsedag.. men igår mådde jag verkligen skit.
värsta jag varit med om. åkte till akuten och jag fick fan damp, vilken ren tortyr,
fick sitta i väntrummet i över en timme och jag överdriver inte.. så jävla hemskt och jag
mådde verkligen skit, en såndär känsla att man vet fan inte vart man ska ta vägen.
iallafall ingenting dom kunde föra åt det utan det är bara att vila och käka massa ipren och alvedon
och vänta tills det går över.. iallafall idag är febern över iallafall tror jag,
igår käkade jag ungefär ingenting. min aptit är helt borta och jag försöker leta efter den
men det är svårt hehe imorse käkade jag iallafall en skål med flingor.

iallafall nu ska jag berätta om min födelsedag! hahaha


jag fick en klipptid hos bobby, i juni ska den äga rum..
haha lite nervös att bobby ska klippa mig :O inte för att han är
dåligt eller att det ska bli fult utan vad jag man prata om när
man sitter där?! haha aja det löser sig.

-pengar
-puderborste
-mascara
-ögonskugga
-new moon! dom hade köpt twilight också för dom glömde bort
att jag redan hade den men äsch nu har jag två twilight filmer ;)
-en locktång som jag ska få välja ut när vi åker till en affär!
vet exakt vilken jag ska ha också.

men det var nog allt! tänkte visa er med bilder men just nu orkar jag inte.
kroppen och hjärnan är skit sega. men det kanske kommer senare eller en
annan dag. jag vill tillbaka till skolan men får inte det för doktorn,
om jag stressar mig till skolan kan jag bara bli värre.
men nu är jag sexton år ialf! :D


Kommentarer
Postat av: josefinb

grattis på din dag (:

krya på dig! <3

2010-04-19 @ 17:58:24
URL: http://jocefinee.blogg.se/
Postat av: Emma

Grattis Linda :)

<3

2010-04-19 @ 18:55:59
URL: http://eemmaohlsson.blogg.se/
Postat av: Michaela

grattisgrattis& krya på dig! (:

<3

2010-04-19 @ 20:41:40
URL: http://miichaelanordgren.blogg.se/
Postat av: linda

tack så jätte mycket! :) <3

2010-04-20 @ 12:12:12
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0