20 sanningar, bara för att.

20 sanningar om mig själv


1.jag hatar ordet "igga" är det ens ett ord? förlåt men jag tål det verkligen inte

2. hatar också folk som skriver "åh mitt hjärta är brustet" osv typ broken alltså allvarligt?

3. tkr det är roligt med anonyma elaka kommenterar :D så jävla nolifer ha ha!

4. förstår mig inte så babyremixade låtar

5. alltid när jag kommer ur duschen och ska ta på mig en handduk, måste jag alltid skaka handduken.

6. vill kunna gå ner i split och spagat

7. hatar allt som har med bantingssak att göra. STÅR OM DET ÖVERALLT!! tidningar, reklamer osv "GÅ NER 10 KILO PÅ EN VECKA, GÖR DENNA METDO!!"  "ÄT DET DU TKR OM, GÅ NER I VIKT"

8. dödsstraff ska ej finnas, liksom om dom förtjänar att dö ska dom egentligen inte det, då ska dom LEVA med vad dom har gjort i hela sitt liv, dödas man får dom det ju bara lätt, får dom heltids fängelse får dom plågas varje dag vad dom har gjort.

9. hatar när folk dumförklarar mig hahaha

10. vill att sommaren ska vara här nu och att det ska vara jätte bra väder hela tiden typ!

11. om jag själv får bestämma är johnny depp, paul walker, robert pattinson är några av världens hetaste killar.

12. trodde nationella proven skulle vara MYCKET värre (dock inte gjort klart alla så peppar peppar ta i trä)

13. älskar meningen "when you can live for ever, what do you live for?" som står på twilight filmen.

14. sjöng alltid i duschen förut, verkligen ALLTID nu gör jag det aldrig..

15. jag har ont i huvudet nu och är jätte sugen på cocacola

16. älskar ärtsoppa

17. älskar svart färg

18. nickelback och three days grace är mina favvo band, adam gontier och chad kroeger är minaaa<3

19. har tänkt på sommarväder varje dag hur länge som helst nu....

20. önska att jag hade en grym sångröst


Kommentarer
Postat av: johanna

haha, mitt hjärta är brustet :(

2010-04-14 @ 11:41:58
URL: http://entities.blogg.se/
Postat av: linda

haha så jävla lol :D

2010-04-14 @ 14:10:39
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0