BRA FILM!



den här filmen tittade vi på förut, jag och hela min familj, den var riktigt bra!
den bästa filmen som vi har hyrt på länge tror jag allt?
haha stod i bak "du som gillar taken kommer gilla denna film"
hahaha såklart gillade jag den! den var skit bra, verkligen något jag rekomenderar att se!
drar en snabb genomgång vad den handlar om (ni som e intresserade annars bara
skippa) : det handlar om en kille (inte han på bilden) vars familj blir mördade precis
framför honom och han är den enda som överlever. i rättegången går mördaren
lindrigt undan och efter 10 år planerar han sin hämnd, inte bara på mot mördaren
utan mot alla som är inblandade i rättegången... kan säga riktigt bra alltså!!
hans hämnd är väldigt brutal.. men skit bra film 4/5 för mig haha =) eller kanske 4,5.
okej, nu har alla lagt sig och jag är typ själv vaken?? jag somnar alltid sist här i familjen
och det är skit jobbigt, hatar att ligga själv vaken och allt är kolsvart.. dock sover jag
alltid med lampan tänd men iallafall, jag ska lägga mig i sängen och titta tv och försöka
att bli trött vilket jag hoppas jag blir snart hehehe men vi hörs imorgon. kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Håller med om filmen. Kollade på den för en vecka sedan, och gillade den skarpt jag med! :D lite mysko film sådär, haha! ;)<3

2010-04-03 @ 01:05:19
URL: http://eemmaohlsson.blogg.se/
Postat av: linda

ja den är riktigt bra! :D liksom spänande hela tiden ;)<3

2010-04-03 @ 14:13:46
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/
Postat av: Emma

Exakt :D <3

2010-04-03 @ 18:06:58
URL: http://eemmaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0