bra påsk!

hehe blev conversen igår endå.. i sista sekund. ångra mig lite sen men jag vet
att jag skulle få riktigt ont i benen för jag dansa så jäkla mycket.
iallafall jag tyckte det var jätte kul igår! dj:n spela skit bra musik och man dansa
fan hela tiden haha så man får tacka så mycket till melinda och mikaela för att
man fick komma och för den trevliga festen!!
idag vaknade jag vid elva typ lite efter, och det är riktigt härligt väder ute också!
funderar på att ut och springa en lite runda eller något för jag känner för att inte
sitta inne hela dagen. snart fyller syster 18år haha stor tjej sen fyller jag den
artonde också, 16 då men endå.. ett år äldre är alltid bra ;)
tyvärr tog jag inga bilder med mig för hade inte med mig kameran haha men jag ska
ut på jakt och leta efter bilder sen senare som jag ska ladda upp här! :D
senare blir det taco och sen senare på kvällen blir det kräftor haha gött som tusan
vi hörs sen /kram



btw saknar gran canaria som fan och saknar att vara brun

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul att du kom linda! :D tack så mycket för mascaran! den var jättebra! :D <3

2010-04-04 @ 16:37:18
URL: http://melindasvensson.blogg.se/
Postat av: linda

vad kul att den var bra! :D haha :D<3

2010-04-04 @ 18:27:36
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0