d ö d

har feber idag också, det går aldrig ner?
behöver man åka till doktorn? jag vill inte det.
hatar att sitta där i typ 1-2 timmar bara för att vänta på ett provreslutat.
sen säger dom alltid "nej men det är inget fel på dig, här ta en ask med ipren"
men nehrå man har ju inte bara käkat det hela tiden.
jag hade en hemsk natt, vaknade och var dygn svettig?
ah och då menar jag verkligen SVETTIG.
antaglien hade jag haft sån jävla feberfrossa så jag vet inte vad,
det var så jävla hemskt. jag var så trött så jag fatta inte vad som hände så jag somna om.
nu har iallafall vi bytt lakan och jag har duschat,
skönt att bli fräsch men fy fan vad yr jag blev när jag kom ut därifrån.
jag har varit såhär dålig enda sen i tisdags, mitt humör går upp och ner.
imorgon fyller jag år och jag kommer säkert må as dåligt också.
jag kan knappt äta något heller, det är ju så jävla kul med, älskar mat det bästa som finns ju.
helen kom ju hem från galaxy igår,
 hon hade haft skit kul! haha blir avis när jag hör vad dom gjorde låter så kul!!
nu funderar jag på att dricka en cocacola, är jätte tröstig har varit det hela dagen.
var det kanske för att jag typ svettades ur 100000 liter i natt eller??
haha nej men iallafall, sen har jag det så tråkigt :(
jag har varit instängd här sen i tisdags, det är så tråkigt men jag
orkar endåså inte göra ngt och inget händer endå så att ja.


Kommentarer
Postat av: sara juuuhansseeen

krya på dig hjärtat <3

2010-04-18 @ 21:32:21
URL: http://ssarahsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0