:DD

blev hemma från skolan idag också, men imorgon ska jag allt gå.
jag har haft problem med näsblod nu ett bra jävla tag. det bara forsar ur som tusan
ur näsan på mig och slutar typ aldrig, det är så vidrigt för det åker ner i munnen också
så jag måste svälja, imorse när jag vakna var hela mina näsborrar täckta med torkat blod.
haha jaja hoppas det snart går över för trevligt är det iallafall inte.
nu tar jag det bara lugnt och ska duscha snart för har ett ärende att göra sen senare haha
jag är exited asså. ska öva engelska också snart hade jag tänkt för jag ska nog göra
det provet imorgon som jag ligger efter med.. måste göra nationellt cpmatte också, bajs.
btw hade jag en hemsk natt, vaknade klockan tolv av en viss sak sen fick jag döda en fet
svart spindel på mitt golv. VAD GÖR ALLA SPINDLAR MOT MIG EGENTLIGEN?!?!



vad ska jag göra tro? :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

ny tävling på min blogg nu:)

Du ska bara gissa vilka dem 2 personerna som gömmer sig bakom den censurerade rutan. Och glöm inte förklara varför du tror att det är dem.



Bäst anledning vinner länk, så se till att ansträng dig :)



Länk till tävlingen:

http://makeawave.blogg.se/2010/april/ny-tavling-vilka-ar-det-som-gommer-sig.html#comment

2010-04-20 @ 22:10:40
URL: http://makeawave.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0