:DDD

HEJ! idag e jag på mkt bättre humör! :D jag är så himla glad över vädret!
tänk att bara en sån liten sak kan göra en på sånt bättre humör haha
som sagt var skolan jag och johanna GICK hem från hova.
så nu har jag fått motion för ett år frammåt :) haha nej men endå,
kom hem och käkat mat och sedan tittat igenom lite på svenskan.
orkade inte mer utan hade myror i brallan så stack ut och rensade poolen.
eller ja ni fattar jag gick runt med en hov och tog upp massa döda flugor och sånt
hehe måste ju hålla poolen ren och fin. sen vet ni vad jag upptäcker dÅ?!?!?!
jo att vi har fått besök i poolen! EN FET PADDA!!
haha ni vet en sån där som lever i vattnet. jag ville inte bara släppa ut den utan vatten
eller ngt det e ju rent utav sagt att bara döda den,
så jag tog vatten i en hink och la den där i sen gick jag ner till ett järde vi har här utanför
vår gård där det fanns massa vatten oså, så släppte jag i den där! :D
duktig och riktigt snäll är jag! vadå paddor har också rätt till ett fint liv.
men nu funderar jag på om jag ska duscha eller inte jag tycker det e så jobbigt för det känns
som att mitt hår bara blir grönare och grönare! :( HEJRRÅ


jag coolingen är i köket och rotar lite heheh lägg märke till mina leopardstrumpor!
invigde dom idag! ;)



jag är på bildhumör idag! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0