DET HÄR ÄR INTE OKEJ!!!!



DETTA ÄR INTE OKEJ, OKEJ??!?!?!??!!!!!!!!!!! har glömt att berätta detta för er.
MIN JOHNNY DEPP SER UT SÅHÄR NU? fet? detta kan inte vara sant!
jag intalade mig själv att alice i underlandet som han precis spelat i,
då var han ju riktigt smal men vafan? (eller ja ronja kom på det dock men endå)
det borde inte vara johnny på bilden, det ser inte ut som hans näsa.
titta på den feta bilden på honom, kolla på hans näsa sen typ titta på
dom andra bilderna, det e fan inte samma näsa.
det är inte johnny depp på bilden, inte min man<3 MEN jag älskar honom endå
för kom ihåg: han har fortfarande varit världens sexigaste men även fast han
va ee 44 bast? coolt tycker jag. han e min min min min
han tänkt på en sak. han och robert pattinson har ju blivit jämnförda med varandra
dvs robert har blivit jämnförd men johnny med sitt sjävla "roll spel" att han har
en väldigt bra karaktär som han spelar (edward cullen) och johnny (jack sparrow)
dom är rätt så lika när det gäller kändisskapet,kläder,musik (båda älskar att sjunga)
hmm kanske inte konstigt att jag gillar robert också? hahahaha
iallafall JOHNNY ÄR SNYGGAST ENDÅ. kan inte hjälpa att han börjar bli gammal
alla kan inte ligga på topp ju! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0