ehe förlåt

förlåt för mina två utbrott igår men jag var verkligen inte på humör hehe..
är inte på så jätte bra humör idag heller kan jag säga men igår var jag riktigt sur.
jag är inte alls glad över hur mycket jag ligger efter i skolan just nu.
jag har varit hemma ända sen i tisdags. just nu ligger jag efter med ett engelska prov
och nationellt matteprov, men det löser sig, kommer bara bli lite extra stressigt för mig
denna vecka som kommer, men det fixar jag! :)
jag vaknade klockan halv två inatt, det var riktigt jobbigt. mådde inte så bra och plus
att vi har typ satt upp någon bräda eller va det nu va utanför så det dunkade hela tiden
och det lät som att det var någon utanför haha så fick problem med att sova ett tag.
men sen imorse vid fem,sex när mamma gick upp var jag vaken, jag var jätte varm
typ kändes som att jag brann eller något.. haha nej men. fick en ipren sen efter ett tag
somnade jag. nu är jag iallafall uppe, är själv hemma lite just nu men pappa kommer snart
hem, då ska vi fika! haha jag mår mellan bra just nu, kanske pga iprenen.. men har världens
hosta också och jag har tappat smaken lite också! precis vad jag fruktade igår,
visste bara att det skulle komma alltså, usch så jobbigt är det :(
och förlåt för den dåligaste och tråkigaste uppdateringen ever den här veckan men jag har
typ ingenting att skriva om mer än vad jag gör och hur jag mår, men när jag blir bättre ska
det uppdateringen bli roligare, ska försöka iallafall.
jag fyller ju år på söndag också! :D (vilket jag såg att kissie också gör, fyller hon också den 18de??)
jag känner två till som fyller den 18de också.. haha tycker det är lite smått kul.
fan vad mycket jag skriver nu för tiden haha typ säkert ingen orkar läsa. ha det


slänger upp en egobild på mig själv idag tänkte jag! nytagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0