..

nej nu ska jag lägga mig i sängen och titta tv, tråkigt att det är sista dagen på ledigheten imorgon och att skolan drar igång.. men finns många fördelar: vi kommer närmare sommarlovet, kommer närmare sommaren i överhuvudtaget, finns många roliga saker vi ska göra (nior) innan vi slutar, sen nackdelar såklart. kom på att vi har en bok som vi ska ha läst ut nu denna vecka (vecka 15) och jag har precis börjat läst? detta känns inte OK sen också har vi engelska prov på torsdag och vi har ens inte gått igenom allt har typ allt kvar?? och jag ska ju ligga i och försöka få mvg på allt i engelskan nu så att jag kanske kan kamma hem ett mvg när vi slutar nian för mina poäng gör så jävla mycket nu för att jag ska komma in. nej allvarligt nu har jag ont i mina skinkor riktigt mycket, ska resa mig upp från stolen och lägga mig så trött på datorn nu den är så tråkig haha fattar inte varför jag ens sitter vid den. vi hörs imorgon (som vanligt hehe) sov gött



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0