:(!

jaha, man får väll säga välkommen till klubben för mig.. jag har också blivit sjuk nu!!
var så hemskt i morse, vaknade vid lite över fyra och mådde verkligen piss!
snorig, jättevarm, ont i magen och huvudet, ont i halsen när jag svalde och lite yr var jag.
orkade inte röra mig ur sängen typ.. när mamma gick upp där vid innan sex så kom hon
in till mig, fick iprem och jag hade också lite feber. nu mår jag bättre men det är bara
pga ipremen, kroppen funkar verkligen inte som den ska för det känns som att jag måste
släpa med den när jag går, tog pytte lite flingor till frukost, orkar inte äta något heller..
okej nu ska jag sluta sitta och klaga och tycka synd om mig själv, det verkar som att det
trotts allt blir riktigt fint väder idag! väldigt härligt tycker jag, dock vet jag inte om jag
kommer orka sitta ute och låta solstrålarna träffa annsiktet men jag får se.
fan vad jag tjatar på as usual men jag har poblem för korta inlägg haha!
ska plugga snart också... (-.-)



pappa och syster helen för ungefär två-tre år sen tror jag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0