=)

har för ett tag sedan käkat pannkakor, också övat engelska lite och läst lite ur min bok.
jag och taube har suttit och snackat lite minnen över msn..hon är också sjuk den stackarn
så vi försöker underhålla oss själva så gott vi kan hehe vi har lite planer inför helgen.
håller det fina vädret i sig och det är varmt och om man mår bra och är fullt frisk kanske det
kan bli en grillkväll? det kör jag och hon på iallafall!
iallafall jag skrev förut att jag var tvungen att ***** till henne och då när jag kom tillbaka hade
hon skrivit "HAHAHA ASSÅ TÖNT!<3 brb ska bara ut och leka lite :D"
HAHA blev lite full i garv skrev tillbaka "HAHA VEM FAN ÄR DET SOM ÄR TÖNT EGENTLIGEN
"UT OCH LEKA LITE" ???
hehe OK jag har as lust att ut och åka moppe lite i detta härliga väder och köpa glass eller
något och mysa nånstans men jag orkar inte och jag måste försöka bli frisk.




remember att jag snart ska slinga mitt hår va?? ;)
har ju beställt tid som jag har sagt för ett tag sedan!


Kommentarer
Postat av: johanna

HAHAHA<3

Men du är tönt :D och vi får hoppas det blir nån grillning eller nåt i helgen :)

Borde det bli iaffffff

2010-04-13 @ 19:36:16
URL: http://entities.blogg.se/
Postat av: linda

haha ja det borde det bli annars jäävlar! ;D

HAHHA

2010-04-13 @ 20:10:23
URL: http://lindamemyselfandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0