><

jag blir bara sämre, har typ 39 graders feber just nu...
blir ingen skola imorgon  så ja f*ck off? :)
om jag har feber imorgon också ska jag åka till doktor..
kan inte ha det såhär längre. jag tycker synd om mig själv haha
tur att jag har världens bästa föräldrar som bryr sig iallafall!
jag är så sur. någon som kanske kan döda mig? bokstavligen talat........
jag vet inte vart jag ska ta vägen. ännu ett klaginlägg men jag bryr mig inte.
jag går allvarligt talat hellre i skolan just nu kan jag säga.
jag kommer efter så jävla mycket nu.
det känns skit bra. och sen nationellt också?
jag är så sur just nu.
(försöker dra ner på svordommarna right now så det inte blir för många) 
JAG ORKAR INTE. såhär sjuk var jag för ungefär ett år
sen också, då fick jag även utslag över hela kroppen och ett vitt lager på tungan,
hoppas inte det kommer nu? jag fruktar det.
iallafall, jag tittade på film förut "mitt liv som popstjärna"
töntfilm men den är rätt så bra endå, började as garva för jag kom ihåg en sak
jag och helen skratta så jävla mycket åt, måste fan visa det för henne när hon kommer hem!<3
fast sen gick skrattandet över till hosta hehe it sucks.
tappat matlusten också. KUL jag vill ÄTA MAT, JAG VILL KUNNA ÄTA MAT.
nej nu ska jag forsätta tycka synd om mig själv och ta på mig en tjocktröja till,
ta en isglass och glo vidare på allt tråkigt. HEJDÅ

Kommentarer
Postat av: sara

krya <3

2010-04-18 @ 21:33:17
URL: http://ssarahsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0