:)

har snackat lite med mamma om mitt hår, tror jag ska lägga en toning över hela håret..
alltså det funkar inte att ha håret så som jag har,
visst det är inte direkt fult men jag tycker inte om det och eftersom vi har eget vatten,
egen brunn så kan man knappast belka håret osv för efter
ett tag när jag duschat några gånger blir mina ljusa slingor,
dom får en gnutta av grön färg i och det är inte snyggt,
och jag vet att det är så eftersom jag har haft ljusa slingor förut.
sen kommer jag få världens fetaste utväxt i hårbotten eftersom mitt hår växer som ett ogräs typ.
så då måste jag lägga i ljusa slingor nästan varannan månad och bleka sitt hår är det värsta man kan
göra håret och jag har inte lust att förstöra mitt hår på det.
så ska åka och lägga över en toning hade jag tänkt för just nu gillar jag inte mitt hår,
får se jag funderar på sådär mörk toning som jag gjorde i somras?
det är rätt så snyggt! :) får se hur jag gör men jag vill göra det så snart som möjligt!
iallafall idag ska hela min familj äta ute! ska bli skit mysigt!
vi ska äta på grottan heter det i mariestad. och just det imorse!
så hemskt var det! jag blev skit rädd, jag vaknade då så gick jag upp och snackade
med mamma sen blev det helt svart för ögonen!! jag kunde inte se ett skit!
även fast jag hade ögonen öppna!! det var skit läskigt så jag fick leta mig in till sängen
och blunda sen när jag öppnade ögonen så kunde jag se igen.. fan det värsta jag varit med om!
det roligaste var att jag var inte yr eller något utan jag bara tappade synen?!
trodde fan att jag var bild ett tag där.. och shit vad mycket jag skrev nu haha
funderar på att ta något att dricka, cola eller något.
jag är rätt så tröstig av någon anledning.  vi hörs




den här toningen? lite sådär mörkt? haha fan vad jag är jobbig med mitt
hår just nu men ah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0