.

förlåt för nada uppdatering igår men hann inte och orka inte med datorn :)
mamma och jag köpte filmen avatar och tittade på den och vad vacker film eller?!
haha skit fin och bra, hade höga förväntingar om den och jag blev inte alls besviken.
idag så tittade vi på älska mig skolbio,
fick en verkligen en riktigt tankeställare och den var så jävla hemsk så jag började gråta i slutet av filmen :(
fy fan att människor kan vara så jävla elaka,
för allt är så jävla sant i filmen.
usch fy och blä haha jobbigt att gråta bland massa folk
tycker jag men jag orkade inte bry mig kunde fna inte hålla mig!
iallafall sen kom en av skådespelarna från den filmen och regissören och hade föreläsning om filmen kan man säga,
man fick ställa lite frågor osv.
men nu är jag iallafall hemma och har käkat hamburgare och ska snart sticka in i duschen.
och så är det sjukt varmt ute med?! härligt.


hon den blonda tjejen i filmen, på trailern vid 0:27 var och pratade med oss och sedan regissören
och en annan tjej som var med och gjorde filmen också. intressant faktiskt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0