fakta

lite onödig fakta om mig själv, men vet inget jag ska skriva om endå. 

För 1 år sedan;
Hur gammal var du? - 14
Vilken klass gick du i? - 8an
Vad hade du för hårfärg? - rätt så ljust, hade massa blonda slingor då.
Hur lång var du? - har ingen aning för växer typ hela tiden haha xD
Hade du någon pojk/flickvän? - ja..tror det om det inte precis hade tagit slut?
Vad brukade du göra på fritiden? - kompisar,familjen osv
Vilka umgicks du med? - palla skriva ner allt?
Hur såg du ut? - som jag gör typ nu?
Var allt bättre då? - typ, känns som att allt var mycket roligare då.. tkr för varje dag som går blir bara tråkigare och tråkigare
Skulle du vilja gå tillbaka dit? - some moments
Har du förändrats? - ja, lite tror jag allt.

Nu;
Hur gammal är du? - 15. om några dagar 16!
Vilken klass går du i? - coola nian
Vad har du för hårfärg? - mörk
Hur lång är du? - 168-169cm typ
Vem är du kär i? - ingen
Har du någon pojk/flickvän? - no
Vad brukar du göra på fritiden? - som jag skrev förut
Vilka umgås du med? - palla skriva ner allt
Hur ser du ut? - som en vanlig människa elr? åh
Har du kysst någon? - ja
Sovit brevid någon av samma kön? - ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? - ja
Slagit ner någon? - neh
Ljugit för en bra vän? - ja, dock inge bra alls.
Svikit någon? - vet inte
Fuskat på prov/läxförhör? - neh palla
Blivit kallad Bögjävel? - HAHA kanske??
Kallat någon Bögjävel? - ja hahaha
Druckit alkohol? - ja
Vem Skrev du senast till på msn? - kmr inte ihåg
Kramade du senast? - typ mamma eller ngt?
Vill du vara med just nu? -  alla härliga tjejer och hare riktigt kul!
Ringde dig senast? - mamma
Skickade ett sms till dig senast? - venne orkar inte titta
Skickade du ett sms till senast? - venne orkar inte titta
Vad Drack du senast? - päron cider (alltså alkoholfri)
Köpte du senast? - ehm en merdricka HAHA
Gjorde du igår? - pluggade as mkt,skolan,duscha,glodde tv,datorn
Ska du göra imorgon? - gå i skolan sedan fira min härliga syster! <3
Vill du göra just nu? - knäppa en iskall cocacolaburk och njuta av den.
Åt du senast? - bakad potatis med kött.
Är närmast dig som är rosa? - min kamera

KÄRLEK & FÖRHÅLLANDEN

Du är kär nu - no
Du har sårat nån så de börjat gråta - ja
Nån har sårat dig så du börjat gråta - japp
Du har haft ett förhållande som varade över 5 månader - ah fast jag gick i ettan.
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - ah fast det va oseriöst HAHA (liten)
Du har haft ett förhållande som varade över två år -ah fast det var oseriöst haha (liten)

ÄRLIGHET
Jag har gjort något som jag lovat någon annan att inte göra - ja
Jag har gjort något som jag lovat mig själv att inte göra - ja
Jag har smygit ut utan lov - neeh
Jag har ljugit om var jag är för mina föräldrar - inte va jag vet?
Jag har en hemlighet som ingen vet - yes
Jag har fuskat i ett spel - ah HAHA
Jag har struntat i ett prov - nej


DÅLIGA TIDER
Jag har druckit alkohol - ja
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden - haha ne jag vill inte bli alkis
Jag kan inte svälja piller - jo jag kan svälja piller?:O asså om vi pratar om alvedon,iprem oså men inget annat!!
Jag har tagit mediciner mot depression - men neje
Jag har anorexia och/eller bulimi - men neje
Jag har sovit en hel dag utan att ha behövt det - typ
Jag har vaknat gråtande - jaa hemskt äre haha
Jag har somnat gråtande - typ

DÖDEN
Jag hatar begravningar - ja det är så hemskt och jobbigt
Jag har sett någon dö - neh
Någon nära till mig har försökt begå självmord - nej
Någon nära till mig har begått självmord - nej


Kommentarer
Postat av: Emma

Svar: Tack så mycket! :D Japp jag tog det på Cahara :D <3

2010-04-08 @ 19:11:57
URL: http://eemmaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0