FINT VÄDER!! ÅÅHH



nu är det måndag igen då! konstigt att helgerna alltid går så fort,
känns som att det bara är veckodagar hela tiden! men dagen har endå varit
rätt så okej, har ju varit otroligt fint väder så satt ute varenda rast och njöt
av solen.. varenda minsta minut vi hade på raste haha hur mysigt som helst.
hoppas vädret är lika fint imorgon för då ska nog jag och johanna åka med våra
moppar till skolan! har käkat pizza idag och pluggat massa.. eller ja massa och massa,
engelska och läst lite i min bok. pizza alltså hur mätt blir man inte av det eller??
haha måste vara den mest mättande maten tror jag allt eller känns som det ialf.
aja nu ska jag sluta tjata. ha en fortsatt trevlig dag :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0