jag ville bara få det sagt.

jag gillar inte när folk tror att man gillar någon, när ens inte folk vet vad dom pratar om.
förlåt men jag måste skriva av mig lite för jag känner att jag måste släppa ut det.
jag vill bara skriva av mig lite nu, folk behöver inte ta illa upp eller få damp.
men jag vill bara säga det att jag irriterar mig på folk som bara tar saker för givet,
det är bland det värsta jag vet och också folk som bestämmer att man gillar någon.
jag blir så irriterad så jag vet fakiskt inte vart jag ska ta vägen.
folk kan inte prata för mig, jag kan inte prata för folk. en själv vet sanningen och andra ska
faktiskt rent av hålla sin käft när det gäller andra och folk har inte heller med det att göra.
jag vet precis själv hur jag är. vad jag gillar och inte gillar punkt slut, that's it.
och tar folk något för givet om mig eller någon annan, ta reda på lite mer fakta innan
man börjar tro saker och säga till massa andra. OK?! så jävla trött på allt detta.
jag hade igen annanstans att skriva detta så jag skrev det här, vissa kan anser att jag är
tönt och feg men då får väll folk tro det då men här vill jag skriva detta.
så nu fick jag det sagt! och jag är på bra humör så detta var bara något jag ville skriva här
för jag ville få det ur mig.



people can take everything away from you
but they can never take away your truth
but the question is..
can you handle mine?

haha älskar den där texten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0