KHADADJSasdah

nej nu får jag fan i mig damp!!!! DET GÅR INTE ÖVER.
jag var hemma idag, orkade verkligen inte , mådde mycket sämre idag än vad jag
gjorde igår kan jag allt säga.. känns som att jag fått feber med för jag svettas om
händerna just nu när jag sitter på datorn?!?! vafan?? äckligt det låter jag vet men
jag bryr mig inte. nu missar jag engelska provet, men nu bryr jag mig inte. gör det för
helvete på måndag ist, åh vad sur jag är. ska jag aldrig bli frisk eller?! och jag käkar
fan ipren hela tiden känns det som. imorgon MÅSTE jag gå för jag har cp matte nationella
imorgon wihou det kmr gå bra va?! D::D:DD matte är ju trotts allt mitt favvoämne så
roligt är det<333333333 mmhmh linda<3 matematik (vi går så bra ihop, studar det jätte mkt)
jag är arg. riktigt arg. och vad fan gör jag på dagarna?! jag bara går runt och inte gör ngt,
allt är så jävla tråkigt. kommer säkert vara sjuk i helgen också det förvånar mig inte.
ursäkta mitt damputbrott men jag vet inte vart jag ska ta vägen :o säg ngt man kan göra
när man är sjukt och inte orkar göra ngt?! haha ingenting kan man göra för man orkar inte.
sen har jag skrivit mkt nu men tjut då isf den som klagar :)
käkade en isglass till frukost fast sen tog jag en rostad macka.. jag har inte ätit så jätte mycket
nu på sista tiden men careface. åh vad jag är sur. SUR ja precis SUR
är jag sjuk på min födelsedag då jävlar säger jag bara DET SKA JAG INTE VAA!!!!
haha vet inte vad det är för fel på mig just nu men jag känner att jag är lite galen.



Kommentarer
Postat av: Anonym

krya <3

2010-04-18 @ 21:33:02
URL: http://ssarahsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0