måndag

igår hade jag problem med att sova kan jag säga.. förstår inte varför men endå!
tittade på CSI triologin som gick på kanal 5 haha,
var tuvngen att se klart på det för det var så spännande!
dock väldigt hemskt men bra var det, slutade kvart över ett sen stängde jag
av i hopp för att kunna somna men det kunde jag inte?!?!
jag låg och vände och vred mig hur jävla länge som helst och jag som har sån stor
fobi för sånt där börja gråta lite smått två ggr HAHA
och tarzan den jäkel tog upp mer plats än vad jag fick så flyttade på honom för jag kände
mig som en uppstoppad korv som låg intryckt i hörnet hehe
iallafall idag är det sista ledigheten och jag är piss trött, hur jobbigt som helst!
gick ju upp tidigt för att kunna somna inatt vilket jag är rädd
för att jag inte kommer kunna? sen känns det som att det är en sån här dag då det är :
"ta tag i saker" typ jag måste läsa massa i min bok som är så dåligt,
måste jobba engelska, måste duscha osv. jag har inge ork för det men det är bara att ta tag i sakerna.
iallafall massa onödiga saker men yepp
men jag älskar iallafall att vi är lediga idag från skolan också,
tänk om vi inte hade varit det och suttit nu i skolan.. usch



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0